Bonusohjelma
XOstoehdot
YLEISET EHDOT:
1.0 Tallennamme seuraavat henkilötiedot asiakkaistamme:
Asiakkaat: Etunimi, Sukunimi, Yritys/organisaatio, Sähköposti, Henkilötunnus/yritystunnus, ALV-numero, Osoite, Postinumero, Paikkakunta, Maa, Puhelinnumero.
Tilaukset: IP-osoite, Sähköposti, Henkilötunnus/yritystunnus, ALV-numero, Osoite, Yritys, Etunimi, Sukunimi, Osoite, Postinumero, Paikkakunta, Puhelinnumero.
Asiakkaana voit milloin tahansa pyytää näiden tietojen tarkistamista, muuttamista tai poistamista.
1.1 Huomaa, että nämä ehdot koskevat ainoastaan sinua asiakkaana, joka on kuluttaja, ja meitä yrityksenä. Ehdot koskevat, kun teet kuluttajana tilauksen verkkokauppamme kautta, ja sopimus solmitaan sinun asiakkaana ja Tillskottsbolaget Sverige AB:n (556899-2431) välillä.
1.2 Turvallisuutesi ja meidän turvallisuutemme vuoksi tallennetaan IP-osoitteesi, kun ostat verkkokaupastamme. Kaikki petosyritykset, väärennetyt tilaukset tai vastaavat ilmoitetaan välittömästi poliisille.
1.3 Kaikki verkkosivustolla oleva tieto ja sisältö on Tillskottsbolagetin omistuksessa.
1.4 Ostamalla verkkokaupastamme asiakas hyväksyy kaikki voimassa olevat ehtomme. Koska ostoja ei voi tehdä ennen kuin kaikki ehdot on hyväksytty, solmitaan sopimus tämän jälkeen.
1.5 Asiakas voi peruuttaa tilauksen siihen asti, kunnes Tillskottsbolaget on vahvistanut tilauksen. Jos tilaus peruutetaan, palautetaan kaikki mahdolliset asiakkaan tekemät maksut kyseisestä tilauksesta.
1.6 Asiakas vastaa kaikista ostoksista, jotka on tehty hänen kirjautumistiedoillaan.
1.7 Varastossa olevat tuotteet toimitetaan yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa, ellei asiakkaan ja Tillskottsbolagetin välillä ole muuta sovittu. Koska Postnord vastaa toimituksista, Tillskottsbolaget ei voi koskaan taata, että asiakas saa tuotteensa 1-3 arkipäivän kuluessa. Erityistapauksissa, kuten kampanjoiden, alennusmyyntien, Black Weekendin ja joulukaupan aikana, toimitusaika voi viivästyä jopa 7 arkipäivään suuren tilausmäärän vuoksi.
1.8 Tillskottsbolaget varaa oikeuden mahdollisiin kuva- ja kirjoitusvirheisiin verkkokaupassa, kuten virheisiin tuotekuvauksessa, sisällysluettelossa tai teknisissä tiedoissa, virheellisiin hintoihin sekä hintojen muutoksiin (kuten toimittajien hintojen muutoksiin, valuuttakurssimuutoksiin) tai virheellisiin tietoihin varaston saatavuudesta. Tillskottsbolagetilla on oikeus korjata tällaiset virheet ja muuttaa tai päivittää tietoja milloin tahansa. Jos asiakkaan tilaamalle tuotteelle on ilmoitettu väärä hinta, Tillskottsbolaget pidättää oikeuden poistaa tuote asiakkaan tilauksesta. Kaikki verkkokaupassa oleva kuva-aineisto on tarkoitettu yksinomaan kuvitukseksi. Tällaiset kuvat eivät voi taata, että asiakas saa tarkalleen saman määrän tuotteita tai tuotteen täsmällisen ulkonäön, toiminnot tai alkuperän. Tillskottsbolaget ei vastaa verkkokaupan tiedoista, jotka ovat peräisin kolmansilta osapuolilta.
1.9 Verkkosivustolla ilmoitetut hinnat koskevat myös fyysistä kauppaamme, ja kaikki hinnat sisältävät ALV:n. Tuotteiden hinnat eivät sisällä mahdollisia toimituskuluja.
2.0 Paketit, jotka lähetetään noutopisteisiin, on noudettava määräajassa (7 päivän säilytysaika noutopisteessä/pakettiautomaatissa). Paketit, jotka palautetaan, koska asiakas ei ole noutanut niitä määräajassa, veloitetaan enintään 250 SEK:n maksulla Tillskottsbolagetilta. Noutamattomat paketit eivät kuulu peruutusoikeuden tai mahdollisten ilmaisten palautusten piiriin. Vastaanottaja on vastuussa paketin noutamisesta määräajassa. Toimitusyritykset ilmoittavat asiakkaalle tekstiviestillä, ja asiakkaan vastuulla on antaa oikea puhelinnumero tekstiviesti-ilmoitusta varten tilauksen yhteydessä.
2.1 Tillskottsbolaget EI vastaa toimitusyritysten käsittelystä, sillä on yleisesti tiedossa, että suurin osa toimitusyrityksistä ei käsittele paketteja varovasti. Kaikki tuotteet ja paketit lähtevät aina Tillskottsbolagetilta erinomaisessa kunnossa - jos tuote on vahingoittunut vastaanotettaessa, se on tapahtunut toimitusyrityksen käsittelyssä, josta Tillskottsbolaget EI vastaa. Tillskottsbolaget käyttää aina riittävää pakkausta minimoidakseen toimitusyrityksen huolimattoman käsittelyn vaikutukset asiakkaan tuotteisiin, mutta tätä ei voida taata. HUOM! Jos paketti on vahingoittunut vastaanotettaessa, ilmoita siitä välittömästi noutopisteeseen ja ÄLÄ nouda pakettia (tämä lisää mahdollisuutta saada korvaus toimitusyritykseltä mahdollisen toimitusvahingon sattuessa).
2.2 Virheellinen toimitus. Jos Tillskottsbolaget lähettää asiakkaalle väärän tuotteen, asiakkaan on ilmoitettava siitä Tillskottsbolagetille. Jos asiakas haluaa pitää väärin lähetetyn tuotteen, se tehdään mahdollisesti lisämaksusta/palautuksesta erotuksen maksusta. Jos asiakas haluaa vaihtaa oikeaan tuotteeseen, Tillskottsbolaget pidättää oikeuden saada väärin lähetetty tuote takaisin ennen oikean tuotteen lähettämistä. Jos jokin tilauksen tuote puuttuu tai on vahingoittunut ja/tai virheellinen, asiakkaan on ilmoitettava siitä Tillskottsbolagetille 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
PERUUTUSOIKEUS
Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on aina 14 päivän peruutusoikeus voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Tämä on ilmoitettava 14 päivän kuluessa siitä, kun asiakas tai asiakkaan edustaja on vastaanottanut kyseisen tuotteen. Peruutusoikeus ei koske esimerkiksi seuraavia tapauksia:
Jos tuotteen kunto on heikentynyt asiakkaan toiminnan seurauksena.
Tuotteet, joiden sinetti on rikottu. Tämä koskee kaikkia verkkokaupasta ostettuja tuotteita. Vaatteiden osalta mahdolliset laput tai vastaavat on oltava kiinni vaatteessa, jotta peruutusoikeus on voimassa. Vaatteiden on myös oltava käyttämättömiä.
Takuu koskee ainoastaan mahdollisia valmistusvirheitä eikä vikoja, jotka johtuvat asiakkaan tekemistä muutoksista tuotteeseen tai muusta tuotteen/tuotteen heikentymisestä. Mahdollisista tuotteen valituksista on ilmoitettava Tillskottsbolagetille 2 kuukauden kuluessa vian ilmenemisestä.
Peruutusoikeus voidaan käyttää vain, jos asiakas ilmoittaa Tillskottsbolagetille sähköpostitse (info@tillskottsbolaget.se) peruutusajan kuluessa. Peruutusoikeus ei koske, jos pakettia ei ole noudettu noutopisteestä, ja Tillskottsbolaget varaa oikeuden veloittaa asiakkaalta 250 SEK:n maksun aiheutuneista kuluista ja liitännäiskuluista.
FORCE MAJEURE:
Tillskottsbolaget ei vastaa viivästyksistä, jotka johtuvat olosuhteista, joihin Tillskottsbolaget ei voi vaikuttaa, kuten yleinen työtaistelu, sota, tulipalo, salamanisku, terrori-isku, muuttunut viranomaismääräys, tekniset ongelmat, sähkö-/tele-/datayhteyksien tai muun viestinnän häiriöt tai viivästykset alihankkijan palveluissa, jotka johtuvat tässä mainituista olosuhteista. Nämä olosuhteet muodostavat vapauttamisperusteen, joka vapauttaa vahingonkorvauksista ja muista seuraamuksista. Jos tällainen tilanne ilmenee, Tillskottsbolaget tiedottaa asiakasta sekä tilanteen alussa että lopussa.
Tillskottsbolaget varaa oikeuden muuttaa kaikkia ehtojaan milloin tahansa. Kaikki muutokset julkaistaan täällä verkkosivustolla.